5 Mayıs 2014 Pazartesi

Yüksek Lisans Duyurusu - Akdeniz Üniversitesi

Merhaba Arkadaşlar,

Size bir yüksek lisans haberi duyuruyorum.

İlginize,


"
Sayın Hocalarım, değerli meslektaşlarım ve sevgili aday biyomühendis arkadaşlarım . 

Öncelikle hepinize iyi günler ve iyi çalışmalar diliyorum. 

Ben Akdeniz Üniversitesi Tıbbi Biyoloji programında doktora yapmaktayım. Ve aynı zamanda Gen ve Hücre Tedavi Merkezi'nde Prof. Dr Salih Şanlıoğlu hocamın yürüttüğü 2 TUBITAK projesinde görev almaktayım. Projelerimiz Diyabet tedavisinde kullanılabilecek töropatik genlerin viral aracılı aktarımını hedefleyen projeler ve projelerimizde güzel sonuçlar elde ediyoruz. Bu yıl çıkan yayınım da çalışmalarımızın temeli ile ilgili. Bilgi edinebilmeniz için referansını aşağıda veriyorum.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24666581

Bu projelerimizde çalışmak ve bu alanda yüksek lisans yapmayı hedefleyen biyomühendis arkadaşlarım veya yeni mezun olacak adaylarımız varsa bu yaz bir süreliğine staj yapmak koşuluyla, Sonbahar döneminde bölümümüzde yüksek lisans pozisyonu söz konusu olacak. 

Özellikle analitik düşünebilme yeteneğini ön planda tutuyoruz. 

Hücre kültürü, moleküler teknikler(PCR, sekans vb. ),  analitik tekniklere (ELISA vb.) hakim, 
İngilizce seviyesi iyi düzeyde, 
Tercihen Antalya'da yaşayan veya bir süreliğine kendi geçimini sağlayabilecek (kadro pozisyonu açılana kadar) 
Ar-Ge hedefini ön planda tutan adayların, 

htasyurek@gmail.com mail adresine özgeçmişlerini göndermelerini rica ediyorum. Bu teknikler hakkında temel düzeyde bilgi sahibi olunması yeterli olacaktır. Staj ve eğitim süresince laboratuvarımızda uygulanan teknikler konusunda bilgi verilecektir. 
"
Başarılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.