23 Kasım 2016 Çarşamba

FDE 463 - Ders içerik ve program güncellemesi

Merhaba Arkadaşlar,

Gıda Müh. Bölümü'nün ders programlarındaki güncellemeler ışığında, donanımlı şekilde mezun olabilmeniz açısından dönemin geriye kalan derslerinin içeriğinde ve sizin iş yükünüzde değişiklikler yapıyorum.

Buna göre;

29 Kasım - Cost Analysis
1 Aralık - Calculation of Equipment
konuları anlatılacaktır.

Ardından rapor formatında hazırlayacağınız proje çalışmalarını sınıfta tartışacağız. Gönderdiğiniz raporları, ders zamanında tartışarak size güncellemeniz/düzeltmeniz gereken yerleri söyleyeceğim.

Proje çalışmalarında bana daha önceden söylediğiniz "market research ve fizibilite raporu" için seçtiğiniz konuları kullanabilirsiniz (konu değişikliği de yapabilirsiniz, karar sizindir).

Proje çalışmasında 3 tane rapor hazırlayacaksınız:
1) Market research & Feasibility report
2) Mass & Energy Calculations (with Flow Diagram)
3) Equipment Selection and Final Cost Analysis

1. Raporu: 4 Aralık 23:59'a kadar
2. Raporu: 11 Aralık 23:59'a kadar
3. Raporu: 18 Aralık 23:59'a kadar
ozhanaytekin@gmail.com e-mail adresime .pdf veya .doc/.docx formatında göndermenizi istiyorum.

Raporların çıktılarını derse getirmenizi ve bana teslim etmenizi istiyorum.

Bu değişikliklere bağlı olarak notlandırmada da değişiklikler yapıyorum.
1. Rapor : 20 %
2. Rapor : 25 %
3. Rapor : 25 %
Final Exam : 30 %

Başarılar,

NOT: Final Exam'in zorluk derecesini azaltacağım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.